מאגר משחקים ודפי עבודה

זיכרון ראשית קריאה

מתאים לכיתות

יוצר

תיאור

בראשית קריאה, לאחר חשיפה לסימני הניקוד בקבוצות שונות, הלומד מתחיל לקרוא מילים בודדות. בהתחלה הוא זקוק לתומך תמונה, כלומר אמצעי ויזואלי המתחבר אל המילה, כך שיצליח לקודד אותה ואת המבנה שלה, אך עם הזמן עלינו לבטל תומך זה ולוודא שהוא מצליח לקרוא את המילה. המשחק הבא עובד על קריאה גלובלית בסימני ניקוד שונים ומאפשר לילד לתרגל הטמעה של תבנית מילה, על ידי תומך ויזואלי. מומלץ לשחק לפי סימני מעורבים ולוודא שאכן יש קריאה והטמעה של המילה ולא רק התאמה טכנית על ידי תמונה.

הוראות

גוזרים את הכרטיסיות (מומלץ להדפיס על בריסטול ולניילן ) ניתן לסמן טת כרטיסיות המילה תמונה וכרטיסיות התמונה, כך שכל אחד בתורו יידע להרים שתי כרטיסיות מסוג שונה. כל משתתף מרים בתורו מילה עם תמונה (באותה כרטיסיה ) כתומך זיכרון ולאחר מכן מרים כרטיסיה עם מילה, אם הוא הצליח להתאים בין מילה למילה ותמונה, הזוג שלו. שימו לב: אנו חושפים את הילד למילה עם התמונה על מנת ליצור תומך זיכרון ולאחר מכן עליו לקרוא את המילה ללא תומך. מנצח- מי שאסף כמה שיותר זוגות נכונים והצליח לקרוא את המילים
הועלה לאתר ע"י המשתמש:

כל הזכויות שמורות לרויטל גונן – המרכז להוראה מתקנת. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש במפורטים באתר ולהסכמה למדיניות הפרטיות, וגלישה באתר מהווה הסכמה לשניהם.

רישום לניוזלטר

כל הזכויות שמורות לרויטל גונן (C) 2019