בראשית קריאה, לאחר חשיפה לסימני הניקוד בקבוצות שונות, הלומד מתחיל לקרוא מילים בודדות. בהתחלה הוא זקוק לתומך תמונה, כלומר אמצעי ויזואלי המתחבר אל המילה, כך שיצליח לקודד אותה ואת המבנה שלה, אך עם הזמן עלינו לבטל תומך זה ולוודא שהוא מצליח לקרוא את המילה. המשחק הבא עובד על קריאה גלובלית בסימני ניקוד שונים ומאפשר לילד לתרגל הטמעה של תבנית מילה, על ידי תומך ויזואלי. מומלץ לשחק לפי סימני מעורבים ולוודא שאכן יש קריאה והטמעה של המילה ולא רק התאמה טכנית על ידי תמונה.